Långt hemifrån

Datum ~ 2010-11-14 | Tid ~ 16:57:10
Kommentarer (0) | Allmänt
Uppdateringarna kring Skilla den här helgen ligger väldigt lågt då min finaste står hemma i stallet och jag är bortrest. Under helgen har Hanna haft huvudansvar samt stalltjänsten har mamma hjälp till med.

Under gårdagen red Hanna och idag stod det träning på schemat. En lucka dök upp i träningschemat för Ann och Hanna var sugen på träna, så lite dressyrträning har Skilla varit med om under helgen.

Så här massor av mil bort med endast lite bilder och någon film inser jag verkligen hur rätt häst jag har för just mig. Precis den häst jag alltid har drömt om och som fyller mina dagar med så otroligt mycket glädje.

Härifrån verkar det absolut inte vara några problem med att lägga upp bilder och annat, så jag ska ligga ett steg före och försöka uppdatera med massor av bilder i utkast för att kunna publicera allt erftersom.

Här är inköpet jag gjorde för någon vecka sen, bowbalance stigbyglar, nya ridbyxor och några andra nödvändiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback