Grå och tråkig tisdag

Datum ~ 2010-10-19 | Tid ~ 12:22:38
Kommentarer (2) | Allmänt
Tråkigt väder men perfekt för en dag med massor av hästsysslor!

Åker in till staden för att kolla om utrustning och eventuellt en del inköp både på ryttarfronten och hästfronten. Det känns som att det börjar bli dags att skämma bort Skilla och mig själv något. Täcket från förra veckan räknas bara till nödvändigheter och inte till några måsten!

Får dessutom med mig trevligt sällskap av min mamma vilket alltid leder till något bra. Åker till stallet när vi varit runt på hästsportbutikerna i stan. Tänkte ta mig för att smörja upp all utrustning en extra gång innan tävlingen så allt är i gott skick. Kanske passa på att åka förbi Ögrens stall och låna Rebeckas tävlingsskåp inför helgen!

Uppdaterar när jag har varit i stallet och är klar med alla sysslor och kan presentera eventuella inköp!
Kommentarer
Postat av: Anonym

MER BILDER!!!!!!!!!!!1

2010-10-19 @ 22:19:13
Postat av: Hoppbloggen

Anonym; Förstår frustrationen från er läsare att jag inte uppdaterar med bilder. Tyvärr så bråkar jag dagligen med mitt virusprogram som näst intill alla dagar blockerar just uppladdning av bilder.



Jobbar med detta och hoppas hitta en lösning då jag har massvis med bilder att visa (bara jag får möjlighet att ladda upp dem!!)

2010-10-20 @ 21:24:15
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback