Promenad

Datum ~ 2010-10-04 | Tid ~ 23:27:28
Kommentarer (2) | Allmänt
Åkte ut till stallet på lunchen för att göra stallsysslorna och röra på Skilla efter helgens träningar. Hon var glad att se mig och mötte mig när jag gick ner till hagen.

Gick ut på en rask promenad på ca 20min för att släppa på eventuell träningsvärk. Blåste ordentligt så att vi unvek att rida var nog lika bra. Skilla var nöjd över promenaden och sällskapet.

Snart börjar det närma sig dagen då Skilla kom upp till Umeå för drygt ett år sedan, tänk vad tiden har gott fort. Trots alla motgångar och ett temperament att tygla hos en mycket personlig häst ångrar jag aldrig mitt beslut.

- Imorgon blir det hoppning på banan under lunchen. Har längtat efter hoppningen ett bra tag, förhoppningsvis hinner jag hoppa för tränare senare under veckan!

Kommentarer
Postat av: emily

näe hihi, det såg bara ut så! :) det är andra sidans tygel som flyter ihop med nosremmen

2010-10-06 @ 10:32:56
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Marre

Sv: Det låter som en bra plan tycker jag, vårat nya ridhus är 70x24m så det är rätt ordentligt! :)

2010-10-06 @ 10:59:51
URL: http://prima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback