Stillhet

Datum ~ 2010-09-23 | Tid ~ 00:26:39
Kommentarer (2) | Allmänt
Red ut tillsammans med Johanna och Veronica ikväll efter jobbet. Trött och sliten efter en lång dag men hade min underbara mamma som fixade stallet så det var bara ridningen kvar.

Skilla skötte sig bättre idag än tidigare dagar, men kraven var väldigt låga idag. Skrittjobbade nästan hela passet och travade bara en bit i slutet. Hon var trevlig och hittade en trevlig skritt där jag fick med hela kroppen och även en trevlig ryggaktivitet. Jobbade lite intensivt med skänkelvikningar utan stöd där hon skötte sig väldigt bra. En skön tur med en positiv känsla!

Imorgon blir det att åka ut under dagen för att rida (är planen). Sen blir det nog vila fredag eller möjligen lördag, tänkte försöka styra upp det under morgondagen.

Skilla är åtminstone världens sötaste och den som har tagit mitt hjärta med storm. Älskade lilla bustroll.
Kommentarer
Postat av: linnea

Älskar din blogg! :)

2010-09-23 @ 16:51:37
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Hoppbloggen

Linnea; Roligt att du gillar min blogg! Ska försöka bli bättre på att uppdatera och lägga in bilder så fort jag får möjlighet. Har tyvärr inte haft med kameran på länge. Men det börjar bli dags att ta nya ridbilder!

2010-09-23 @ 23:53:37
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback