6-årigt sto 174cm

Datum ~ 2011-04-23 | Tid ~ 23:07:00
Kommentarer (0) | Annonser

Här kommer veckans annons. Valde att vänta med att lägga ut något då jag tyckte att veckas utbud var rätt smalt i rimlig prisklass. Mycket välmeriterade hästar finns ute och över 100-> finns det många guldkorn.

 

Fin 6åring som är tävlad 115 under 2010 med vinst och är nu redo för större utmaningar. Har vilat under vintern och är nu under igångsättning.

 

Film och mer information finns på hemsidan eller vid kontakt.

 

När jag letade häst hade jag nära kontkat med "stall katja falk" och av vad jag hann erfara är hon seriös och väldigt mån om att man hittar rätt häst. Bra människa att ha kontakt med och förhoppningsvis även bra i köpsituation.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback