En vanlig tisdag

Datum ~ 2011-04-12 | Tid ~ 10:36:06
Kommentarer (0) | Allmänt

Åker ut till Åsen för att plocka upp kläder för jobbet och kvällens hoppträningar. Fyra lektioner står på schemat samt planering av morgondagens lektioner som Hanna blir ansvarig för. (Skriver matteprov imorgon).

 

Ser fram emot att träffa mina elever och se över resultaten som märkestagningen gav under förra veckan. Hoppas att mina teorilektioner varit givande och att dem har den kunskap som krävs för att klara respektive märke.

 

Är otroligt motiverad inför kvällens hoppträning, vi åker som planerat till Timrå under fredagen och idag är sista slipningen innan tävlingen. Får även möjlighet att prova bettet jag letat (D-ringar med koppar i mitten) för att se om det är något för Skilla. Om mina sporrar inte dyker upp innan helgen måste jag införskaffa mig ett par för ritten på söndagen.

 

Som ni ser nedan har jag publicerat första omgången av seriedressyren, andra omgången (söndagens ritter) publicerar jag vid ett senare tillfälle. Då får ni möjlighet att se vad som hänt det två senaste månaderna.

 

Ska göra ett ryck och publicera lite hoppfilmer snarast. För er som kikar ni ska ni aldrig behöva tro att det är dressyr jag håller på med i förstahand, så några hoppfilmer ska jag försöka publicera när möjlighet ges.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback