Försenad beställning

Datum ~ 2011-04-26 | Tid ~ 00:03:12
Kommentarer (2) | Allmänt

Som ni vet sedan tidigare beställdes flertalet produkter i slutet av mars - början av april. Sakerna som dök upp och dessutom och har förtjänat massvis med beröm är produkterna från Ryttarstugan. Hjälmarna borde dyka upp vilken dag som helst då pengarna är dragna och mail utskickat. (Väntar spänt under veckan).

 

Det som dessutom varken är skickat ellet mottaget är produkterna från GP. Har haft kontakt med företaget flertalet gånger utan något positivit i gengälld. Första gången fick jag "produkten kommer in och skickas under v.15 som svar). Alltså ca 2veckor efter beställningen gjordes. Produkterna har fortfarande inte dykt upp och jag mailade dem igen angående detta. Nu får jag, produkten beräknas komma in i lager under v.17 och vi skickar då beställningen efter det.

 

Irriterad och otroligt störd över hur lång tid allt detta tagit mailar jag och frågar om omöjligheten att häva köpet och få pengarna återbetlada (som dem duktigt nog drog från kontot dagen efter beställningen). Till svar får jag - maila och häv köpet om så önskat. Utbetalning sker inom 30 arbetsdagar. 30 ARBETSDAGAR!! Det kan alltså dröja upptill 6veckor innan jag får tillbaka mina pengar!!!

 

Så, vad hade ni gjort, väntat ut förbygeln som är beställd och hoppas på att den dyker upp under veckan. Eller snarast. (Måste tills vidare låna eller köpa mig en martingal).

 

Eller, häva köpet, ligga ute med över 600:- låna pengar till att köpa en annan förbygel ( som är av läder, med silverspännen, utan resår). ??

 


Kommentarer
Postat av: emily

Har du fått kontakt med dom? Isåfall kom ihåg att ändra färgen på mina boots för jag har ringt och mejlat till förbannelse men inte fått tag på dom. Om du inte vill ha grejerna längre så spelar det ingen roll för mig, jag kan strunta i bootsen :-)

2011-04-26 @ 14:33:21
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Emily; Beställningen är tydligen skickad! Fick en bekräftelse idag vilket var lite oväntat. Ska visst dyka upp om 3-4 dagar! Ditt mail om färg förändringen är mottaget och det står i beställningen så det ska bli rätt!



Kan du sätta in pengarna?

2011-04-26 @ 23:02:18
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback