Tävlingsledare

Datum ~ 2011-04-26 | Tid ~ 13:50:34
Kommentarer (1) | Allmänt

Inför kommande hopptävling på anläggningen är jag tilldelad den stora uppgiften att vara tävlingsledare. Med otroligt bra uppbackning och delad tjänst av posten ska jag invigas i världen av ansvar.

 

Läskigt, men otroligt nyttigt och spännande. En bra merit längre fram men vägen dit kan bli lång. Har kunniga människor som backar upp mig och håller i dem viktiga trådarna.

 

Första uppgiftten blir att kontakta domare för helgen, sådant är svårt! Främst när man har telefonskräck, men det ska tränas bort. Så detta är ett steg emot en bra tävling och mindre skräck för att ringa upp okända människor.

 

Ikväll blir det årets första träning utomhus! Uppdaterar hur det gick efter träningen.

 


Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

sv; Haha visst måste man :D jag har lite svårt att låta bli att köpa nya saker dessutom hehe..

2011-04-26 @ 15:50:06
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback