Yttersida

Datum ~ 2011-04-22 | Tid ~ 18:24:27
Kommentarer (0) | Allmänt

Under gårdagen och dagen har Hanna haft Skilla och ridit båda dagarna.

Uppdateringen som jag fått var uteritt under gårdagen. Blandade resultet, bråk i början men avslutade bra och hästen var fin. Lång låg form där Skilla fick rulla på i galoppen vilket är nyttigt.

 

Hanna höll tummarna för att oenigheterna under gårdagen skulle gett bra resultat för dagen vilket tyvärr inte var fallet. Hanna red dressyr på banan och fick ta igenom allt från början och lite till. Mitt problem som jag nämnt om att Skilla inte släpper ner mig på yttersidan och tar mina hjälper fick Hanna känna väldigt tydligt.

 

Självklart är det något jag jobbar med och försöker ta igenom men att vara konsekvent och faktiskt lösa problemet är lättare sagt än gjort.

 

Hanna har Skilla under morogondagen och har fått grönt att rida imorgon och Rebecka har Skilla söndag-måndag. Förhoppningsvis blir det ordning på damen som har lite attitydprolem där hemma!

Uppdaterar när jag vet något mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback