Laddar upp inför dressyträning

Datum ~ 2011-02-03 | Tid ~ 16:01:12
Kommentarer (2) | Allmänt
Kvällens dressyrträning känns väldigt spännande. Har ridit för Mia nu två veckor med stora framsteg. Ikväll rider jag i hoppsadeln och därefter ska jag bedöma om hennes ostadighet och försvunna framåtbjudning har med dressyrsadeln att göra.

Under nästa vecka ska dressyrsadeln provas ut igen, longering och padd kanske är avgörande. Är hennes nya sätt en protest för att den inte passar, eller är omställningen det som gör henne förvirrad.

Uppdaterar efter dressyrträningen om resultat och vad vi tränat på.
Kommentarer
Postat av: matilda

vissa hästar gillar ju bara inte vissa sadlar heller. hoppas det ordnar sig. föressten vilken Mia är det du tränar för?

2011-02-03 @ 23:27:16
URL: http://farrixmo.blogspot.com/
Postat av: Hoppbloggen

Matilda; Nä visst kan det vara så. Tycker bara det är så konstigt när hon trivdes OK i den andra som var 2" större.. Jag hoppas också det, jag vill ha en dressyrsadel att träna och tävla i!



Jag tränar för Mia Pettersson.

2011-02-04 @ 22:30:15
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback