Laddar inför dressyrhelg

Datum ~ 2011-01-05 | Tid ~ 22:49:13
Kommentarer (0) | Allmänt
Ändrade planer!

Hoppas inte ni satt och väntade på att få en uppdatering i ridningen från dagen, för tyvärr blev det ingen ridning. Funderade över min veckoplanering och insåg att galoppjobbet var bättre att ha dagen före trim på banan inför helgen. Om intervallträningen skulle ge massvis med träningsvärk vore det dumt att lägga vila dagen efter. Så därför kastade jag om i schemat. Skilla fick vila idag och imorgon blir det att jobba massvis med galoppen.

Rider eventuellt ner till ridhuset så jag får något vettigt gjort, annars blir det att rida Ansmark runt och jobba mycket med tempoväxlingar och övergångar. Återstår att se hur snabb jag är att göra klart morgonen om jag rider ut själv eller hakar på det större gänget ner till anläggningen.

Funderar om jag ska raka Skilla imorgon så hon är riktigt snygg inför helgens dressyrträningar.

Har hyper ångest över att jag kommer dressyrträna i hoppsadel, ingen som har en dressyrsadel som jag kan prova och evenutellt låna över helgen?

17" Normal vid, rak eller något svängd. Har ni en som bara ligger provar jag den gärna. Om inte för helgen för att veta vad jag ska leta efter för att köpa omgående.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback