Oväntad shopping

Datum ~ 2011-01-22 | Tid ~ 01:13:11
Kommentarer (0) | Allmänt
Följde med som sällskap under dagen till Hörnösand för att sedan styra vidare mot Sundsvall. Där blev det lite shopping för Emelie J på Ikea, en trådkorg till stallskåpet för min del sen sparade jag mig till Hööks.

På Hööks inhandlade jag en antislip pad, som jag flitigt ska använda under både hopp och dressyrsadeln framöver. Förhoppningsvis hjälper den till att hålla sadeln på plats, och tar bort onödiga stötar.

Ett par nya stigbyglar, ett par nya stigläder som båda ska höra till dressyrsadeln som passade bra efter gårdagens prövning!

Seriedressyren närmar sig, och det känns för tillfället lite hårt att vi börjat på något nytt och sen ska försöka prestera i serien.

Skilla vilade idag, imorgon (lördag) blir det intervallträningar så hon är ordentligt rastad till söndag då Rebecka har henne. Förhoppningsvis får jag lite ordning i skåpet under morgondagen. Får se om jag kan få upp både en sadelhängare och ställa in trådkorgen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback