Sadel på väg

Datum ~ 2011-01-17 | Tid ~ 07:13:00
Kommentarer (4) | Allmänt
Då var sadeln på väg!

Hittade en passande i nyskick till ett väldigt bra pris. Så om allt går rätt så finns sadeln hemma hos mig i slutet av veckan. Blir spännande att prova och förhoppningsvis kan vi komma igång med dressyrträningarna ordentligt när förutsättningarna är rätt.

Från och med torsdag kommer vi att dressyrträna en gång i vecka. Blir ett bra kompliment till hoppträningen och uppbyggnaden kommer att underlättas. Med regelbunden dressyrträning kommer vi vara välförberedda för kommande tävlingsäsong.

Ser verkligen fram emot dressyrträningarna nu när jag får träna för min efterlängade tränare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem ska du dressyrträna för?

2011-01-17 @ 08:17:56
Postat av: emily

Träna för vem? Mia? :-)

2011-01-17 @ 08:58:52
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Åse

Vem ska du träna för? Och vad blev det för sadel?

2011-01-17 @ 11:33:31
Postat av: Hoppbloggen

Har äntligen fått lös Mia för träning igen vilket är mer än jag vågat hoppas på. Otroligt nervöst, men det kommer bli toppen!



Åse; Det blev en Pfiff Amaretto!



2011-01-17 @ 12:02:53
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback