Dåligt humör

Datum ~ 2011-07-17 | Tid ~ 23:23:52
Kommentarer (2) | Allmänt

Dagen började med en lite sömn och en tryckande känsla av ångest när tankarna slog mig om skolan. Sista dagen på kursen med ca 60h kvar om inte läraren har förlängt som lovat.

 

Började lite smått att läsa kompendier, kapitel i boken innan jag flydde vidare. Den planerade rituren med Skilla fick ställas in då stressen var för hög och irritiationen för överhängande. Att rida mitt monster som är orastat en dålig dag är helt klart en dålig idé.

 

Inget samtal heller så jag hoppas hon hör av sig under morgondagen. Rebecca rider Skilla imorgon så kan jag fokusera på skolan under förmiddagen samt efter jobbet. Känns bra så ska jag försöka ladda om batterierna inför tisdagen.

 

Vi är nu anmälda till Boden, har inte efterfrågat boxplats ännu då jag inte har bestämt mig fullt ut ännu. Väntar på Lycksele proppen och svar från mina klubbkompisar hur dem gör. Men det känns lockande, dyrt men lockande.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbar du där?

Mja eftersom Danne jobbar på SO och dom säljer Toro så känns det rätt naturligt att välja en sån klippare :)



Mm ser verkligen framemot att se hur det blir när det vuxit och nya vindskyddet/uteboxarna är på plats samt den mindre sommarhagen är helt omgjord.

Det är så himla kul att hålla på och greja när man ser resultat :)

2011-07-18 @ 00:27:48
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Hoppbloggen

Hanna; Jo, hela sommaren kommer jag vara stationerad här mer eller mindre. Man får vad man betalar för !



Tror det kommer bli riktigt snyggt! Kommer dina grabbar få uteboxar? Gud så perfekt, bättre än så får dem det inte!



Ja det förstår jag verkligen.

2011-07-18 @ 17:00:49
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback