Träningsuppladdning

Datum ~ 2011-07-26 | Tid ~ 12:42:01
Kommentarer (2) | Allmänt
Ikväll var det då dags att träna för Eva igen. Får med mig världens bästa häst skötare - min mamma som förhoppningsvis kan filma träningen. Har varit riktigt dålig på att uppdatera med film och ska försöka bättra mig. När jag väl sätter mig och börjar ladda upp filmer så borde jag kunna lägga ut några stycken som ska finnas på lager. Dressyrtävlingen på URF känns inte riktigt rolig att lägga upp, men om det finns läsarintresse för detta kan jag publicera den så får ni se vår katastrofala ritt.

Har laddat upp med ny outfit inför kvällens träning. Jag ska åtminstone försöka se lite proper ut även om min häst är super smutsig och ofriserad. Har tänkt tanken att jag kanske ska ta hem henne till åsen redan fredag kväll för att duscha, frisera och låta henne sova inne. Inte bestämt mig ännu.

Kommande veckor har vi fullt upp med träningar och tävlingar vilket känns riktigt roligt. Efter uppehållet är jag otroligt motiverad och hoppas att Skilla ska vara på topp inom kort!
Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jag hoppas så klart att det löser sig till slut, men tror faktiskt att vi har en bra bit kvar på vägen. Jag är själv nöjd med sadeln, nu när jag har ridit i den ett tag så känner jag själv att det är lättare att sitta "rätt" i den, och jag sitter mycket stadigare. Den är ändå smal i midjan och jag kommer åt med skänkeln.... så det blev nog ett bra köp. Så nu gäller det bara att bli av med den andra :)

2011-07-27 @ 07:00:02
URL: http://salentein.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Anna; Det tror jag absolut att det gör - men det kan ta sin tid. Det har hänt otroligt mycket bara på ett år så förhoppningsvis är det inte lika långt kvar. Det är det viktigaste, att den ligger bra på honom och att du trivs i den ! Blir spännande att se när ni kommer hem. Att sälja den andra borde inte alls vara några problem!

2011-07-27 @ 13:37:30
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback