Barbacka i regnet

Datum ~ 2011-06-21 | Tid ~ 21:49:30
Kommentarer (4) | Allmänt

 

Rebecca red ut med Skilla runt Röbäck och jobbade henne i skritt och trav barbacka. Skilla hade haft väldigt mycket energi och känt något explosiv men hon behöll förståndet och höll sig i skinnet.

 

Rebeccas mamma skickade ett gulligt sms där hon tycker Skilla klär bra i sin sommarmage. Jag förnekar den fortfarande något och hävdar att hon är finast trimmad och fit.

 

Dressyrträning inbokad under torsdagen vilket känns väldigt spännande. Ny tränare och motivationen på topp, nu blir det verkligen högtrim inför tävlingen på Umeå RF i början av Juli. Förhoppningsvis hinner vi trimma så vi är på topp inför tävlingen.

Fler dressyrpass inlagda på planeringen och om allt går vägen ska jag hunnit träna på banan 3 gånger innan starten.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vem ska ni träna för? Kul iaf att ni ska vara med på Hippo :)

2011-06-22 @ 11:07:15
URL: http://salentein.blogg.se/
Postat av: emily

Vem ska du rida för?

2011-06-22 @ 13:29:57
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Åse

Vem ska du träna för? Vilka klasser ska du rida på hippo? Jag jobbar fredagen =( men hoppas kunna se dig någon av de andra dagarna?

2011-06-22 @ 18:29:45
Postat av: Hoppbloggen

Jag kommer rida för Jennifer Forsberg. Så det ska bli spännande.



Anna; Är dock rätt sjuk så jag sparar alla krafter jag har för att orka rida ikväll!



Det känns lite spännande, lite tråkigt att inte få rida två klasser någon av dagarna men så kan det vara.



Åse; På Hippo rider vi LB;2 och LB;3. Vi väntar med LA programmen till nästa år när hon är stark nog så kanske vi kan göra det med lite stil också. Så jag rider bara fredag-lördag. Hade gärna ridit fler klasser (typ LC;1-2 eller LB;0-1, men ICKET. Blir vid ett annat tillfälle.

2011-06-23 @ 14:25:40
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback