Besökstopp

Datum ~ 2011-06-14 | Tid ~ 12:30:27
Kommentarer (0) | Allmänt

Under gårdagen hade bloggen besökstopp! Otroigt roligt att ni är så många som är intresserade av hur det går för mig och Skilla. Sitter inne med skolarbete och försöker göra min första egna hemsida för inlämning åt skolan. Lättare sagt än gjort måste jag säga, men bra träning inför framtiden!

 

Åker ut till Skilla om drygt en timme för att jogga barbacka innan det är dags för kvällens lektioner och avslutning med mina underbara barn!

 

Sitter även och letar campingplats / husvagn i Falsterbo området inför vår roadtrip men det verkar vara lite svårt. Någon som vet av något bra får ni gärna hojta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback