Väderomslag påverkar kroppen

Datum ~ 2011-06-14 | Tid ~ 22:55:28
Kommentarer (0) | Allmänt

Detta extrema väderomslag är verkligen något jag känner av. Spänningshuvudverk och lite nedstämd har jag känt mig under gårdagen och även idag. En riktigt pissig morgon startade jag med, förmiddagen och eftermiddagen var väl neutrala. Därefter har jag haft mina ljusglimtar. Avslutningen på ridskolan var lite jobbig, kommer sakna mina tjejer men otroligt mysig och ett bra sätt att avsluta denna termin.

 

Fick med mig fina presenter och massvis med blommor, älskade älskade barn!

 

Motioneringen av Skilla blev lite annat än planerat, red ut barbacka med sällskap och det blev en balansträning för både häst och ryttare. Skogsridning fick en ny innebörd och det är mer än tur att min häst är klok och  har fötterna på plats.

 

Kikade lite på hopppträningen under kvällen. Blir så sugen på att hjälpa och främst hoppa båda hästarna som medverkade under träningen. Väldigt olika men tror jag skulle gilla båda, drömma kan man!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback