Dressyrträning

Datum ~ 2011-03-04 | Tid ~ 23:41:08
Kommentarer (0) | Allmänt

Åkte ut till anläggningen efter 20.00 för kvällens träning. Red fram och Skilla kändes trevlig och rund i framridningen. Väl påbörjad övning var vi allt annat än i fas. Samling krävdes och avspändheten och framåtbjudningen kom och gick. Skilla gjorde det väldigt svårt för mig att rida bra, och därmed kunde jag inte hjälpa henne när hon blev trött.

 

Efter en lång uppvärmning med massor av lösgörande lossnade hon och var riktigt fin. Ser fram emot när detta är vår lägstanivå och bara satsar högre än vårt bästläge.

 

Dålig ridning från mig då kroppen skrek av smärta, ska ta tag och boka en akuttid på måndag. Tills dess härdar jag och hoppas att jag kan rida båda tävlingsdagarna.

 

Skilla fick gå en långpromenad idag för att vara mjuk och utvilad inför helgen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback