Hästskötare

Datum ~ 2011-04-01 | Tid ~ 00:18:05
Kommentarer (0) | Allmänt
Åker ut till Umeå RF under morgondagen och agerar hästskötare. Hanna behöver hjälp och självklart ställer jag upp med tanke på uppbackningen hon ger mig på veckobas!
Ingen tävling denna helg för mig och Skilla då tävlingen är Regional och från 110->. Satsar på att rida denna tävling nästa år utan större ansträning, kändes lite tidigt att debutera på regional nivå för tillfället.
Laddar inför Timrå och ser fram emot att sätta våra nollrundor för att börja klättra lite smått. Imorgon blir det Salentein och Bugzi Lady som startas av Hanna. Emma och Piledals OP Marco kommer också delta under helgen, vilka dagar och klasser vet jag dock inte.
Ska ge mig på att försöka fotografera lite under morgondagen. Resultaten av detta återstår att se vad det blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback