Inställd dressyrträning

Datum ~ 2011-03-24 | Tid ~ 19:12:25
Kommentarer (3) | Allmänt

Med motivationen på topp inför kvällens dressyrträning fick jag tyvärr återbud av tränaren. Kändes riktigt surt då vi var väldigt peppade efter förra veckan. Hade varit perfekt att  få rida vidare på den känslan. Men ibland dyker saker och ting upp och vi får ladda inför nästa vecka.

 

Med tanke på vädret och underlaget samt att Skilla är brunstig så blev det ingen stallvisit och ridning för min del när träningen blev inställd så sent. Hade hjälp av bästa mamma med stallsysslorna så Skilla får vila idag. Imorgon blir det konditionsträning eller dressyr i ridhuset, beror lite på väder och motivation.

 

Skickar iväg beställningen med hjälmarna under morgondagen (kring lunch). Måste åka ut till Pegasus och prova min egen hjälm i rätt storlek. OM det är en 57,57½ eller 58 som passar bäst.

Vad har ni för erfarenhet av Charles Owen hjälmarna?


Kommentarer
Postat av: matilda

dom är svinsnygga och sköna :)

2011-03-24 @ 19:37:32
URL: http://farrixmo.blogspot.com
Postat av: Hoppbloggen

Matilda: Hur är dem i storlek, små, mellan, stora? Går dem ut sig mycket?

2011-03-24 @ 20:10:04
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Jo vi har också en del snö kvar, men den försvinner mer och mer för varje dag. Nej leran är verkligen hemsk, men våren är så lockande att jag gärna tar hand om lerig utrustning varje dag :)

2011-03-24 @ 22:45:58
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback