Just nu

Datum ~ 2011-03-16 | Tid ~ 22:03:42
Kommentarer (0) | Allmänt

Dagens update är kort då medryttaren Rebecka red. Skilla hade varit trevlig och snäll, något stark och tung i handen men annars bra. Rebecka älskade sadeln vilket jag helt klart förstår!

 

Imorgon blir det dressyrträning, förhoppningsvis får jag möjlighet att rida Skilla mer ordentligt nu när jag har en passande sadel. Återstår att se om hon är i fas eller behöver med invänjning innan hon tuffar på som tåget.

 

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp arbetet inför nästa tävling som blir Timrå (med största sannorlikhet) inväntar svar från tävlingledaren ang. boxplatser.

 

Eventuellt åker vi till Vännäs 26/3 på klubbhoppning, inväntar fortfarande en propp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback