Kvällshoppning

Datum ~ 2011-03-25 | Tid ~ 23:05:41
Kommentarer (0) | Allmänt

Beställningen som skulle skickas iväg under dagen är tyvärr försenad. Precis när alla produkter var placerade i sista steget för köp så insåg jag en bitter sanning. Mitt bakkort är borta. Oavsett hur mycket pengar jag har på det eller hur mycket kontanter jag har kan jag inte handla. Dem kräver kortnummer, och tyvärr har jag inte det i huvudet.

 

Efter paniken som uppstod i samband med kortets försvinnande lagt sig var det dags att åka till stallet. Hade Skilla och Bavaria idag, fick otroligt mycket hjälp av Johanna vilket jag  är ytterst tacksam över.

ÅKte ner till anläggningen och hoppade tillsammans med Hanna och Johanna. Styrkeövning med vattenmattan inblandad. Skilla bråkade lite mot skänkeln, men när detta fungerade hoppade hon väldigt bra. Galoppen var bättre än vanligt och hon kändes trevlig förutom tjurbiten.

 

Blir att nöta vidare vattenmatta och liknande under brunstperioden så jag kan lösa det även om problemet uppkommer på tävling.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback