Räddaren i nöden

Datum ~ 2011-03-30 | Tid ~ 21:28:09
Kommentarer (0) | Allmänt

Som ni kanske förstått tidigare så  är min mamma väldigt delaktig i mitt hästintresse. Hon älskar att pyssla om Skilla och sköta stallsysslorna. Onsdagar är sedan tidigare känt en mördardag med inbokade sysslor nästan hela dagen.

 

Till räddning idag kom Rebecka som motionerade Skilla! Räddaren i nöden utan att överdriva det minsta. Skilla fick jogga längst vägen vilket var precis det hon behövde efter gårdagens hoppträning.

 

Imorgon blir det dressyrträning kring lunchtid. Träningen på kvällen för Mia var tvungen att ställas in då min kärlek fyller år och ska firas under kvällen. Åker ut till stallet just innan lunch och rider för Erica dagtid istället. Helt underbart att faktiskt få dressyrträna trots allt, hade varit riktigt tråkigt om jag hade måsta ställa in helt.

 

Hoppas på en givande träning och massor med tips. Den här gången har jag en sadel som hjälper mig vilket jag hoppas får Erica motiverad och Skilla på topp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback