Ridförbud

Datum ~ 2011-03-07 | Tid ~ 15:43:39
Kommentarer (0) | Allmänt

Då var det en ny vecka och nya tag! Här kommer veckans planering och en kommentar om dagen.

 

Måndag: 40min promenad

Tisdag: Ridning ridhus (Rebecka?)

Onsdag: Longering ev. uteritt

Torsdag: Dressyrträning

Fredag: Promenad

Lördag: Nizar träning

Söndag: Nizar träning

 

Veckans planering är fortfarande diffus då jag inte fått bekräftat hur Rebecka kan eller vill rida. Dagens promenad ställer min underbara mamma upp med. Under morgondagen ska Skilla ridas, ej av mig då jag har ridförbud. Under onsdagen rider jag ut eller longerar henne ordentligt på ridbanan beroende på vad kroppen känner sig redo för.

 

Resterande av veckan är spikade, torsdag-söndag. Blir spännande med provträningen i helgen! Hoppas på en motivationstopp och en givande träningshelg för Nizar!

 

Ridförbudet beror på ett besök hos farbror doktor. Har genomgått ett antal behandlingar och korrigeringar för att ryggen ska fungera bra inom kort igen. Tills vidare är det promenader och smärtstillande som gäller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback