Träning ger färdighet

Datum ~ 2011-03-26 | Tid ~ 20:32:53
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte ut vid lunch och fixade stallet och väntade ut Anna för att rida ner till anläggningen. Jag, Anna och Johanna red ner i solskenet och gick in för att jobba igenom hästarna i galopp. Underlaget börjar bli bättre men än är det lite hårt för att jobba hästarna i galopp ute.
Skilla var väldigt mjuk och fin efter gårdagens hoppträning. Galoppen har verkligen förändrats under den senaste tiden. Hon har blivit starktare och mer reglerbar vilket är väldigt gemytligt! Väldigt trevlig överlag vilket gillas ordentligt. Energi nivån var inte på topp från min sida men Skilla skötte sig väldigt bra trots detta!
Ser fram emot nästas veckas Mia träning otroligt mycket då jag inte fick möjlighet att träna i torsdags. Det är även Ann träning lördag-söndag som jag är något skeptisk emot, men ett försök ger jag henne!
Efter att ha studerat min häst i hagen, nära så inser jag verkligen vilken skönhet hon är. Oj vad hon är fin mitt älskade hjärta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback