Med övertalning går allt

Datum ~ 2012-04-05 | Tid ~ 08:02:31
Kommentarer (0) | Allmänt
Blev uppringd efter jobbet igår av Anna B som övertalade mig att följa med till ridhuset och motionera hästen. Var ytterst tveksam då ryggen varit allt annat än sammarbetsvillig senaste veckan. Vi tog oss ner till ridhuset och på tjurskalle lyckades jag rida ett okej pass trots smärtan i ryggen. Skilla kändes helt okej, något motsträvig men förhoppningsvis är pälsättningen färdig snart. Galoppen blir bättre och den förvända börjar existera även på mindre bågar - fortfarande en balansfråga men helt klart bättre och stadigare omslagen existerar knappt vilket gillas.
Tomas Hammar träningen är i rullning sista omgången inför sommaren och planeringen kräver både tid och engagemang, men vad gör man inte för en riktigt bra tränare?
Har varit dåligt med bilder det sista dagarna men vädret har inte varit optimalt ens för en mindre bild, återkommer så fort jag lyckats fotografera min underbara något griniga stjärna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback