Utkast: Jan. 2, 2012

Datum ~ 2012-01-02 | Tid ~ 22:20:34
Kommentarer (1) | Allmänt
Tittar tillbaka på målen för 2011 och inser att dem varken var specifika eller speciellt lätt att mäta i prestationer eller resultat. Men här är en kopia på förra  årets mål.

Gemensamma mål
:
Fortsätta med uppbyggnad av god kondition, uthållighet och styrka
Regelbunden veckoträning i dressyr och hoppning, samt månadsträna
Stadiga resultat 110/LB dressyr

Mina mål:
Utveckla min sits och inverkan
Vidga mina kunskaper kring hästens utveckling oc vidareutbildnig

Dem gemensamma målen har fungerat bra, allt går i toppar och dalar när man bygger muskler och ökar precisionen på delmomenten. Veckoträningen fungerade bra under vårterminen men var oregelbunden under hösten. Tävlingsmässigt fick vi vår nolla i 1.10m trots problem längst vägen. I dressyren satt vi även vår godkända ritt - men målet blev inte fullt uppnått.

Min sits har förändrats och inverkan börjat existera. En ny sadel införskaffades och med hjälp av Mia och Jennifer på dressyrsidan har en helt ny medvetenhet tagit form.

Kommande inlägg kommer vara "tillbaka blickar på 2011" där ni kan läsa mer ordentligt vad som hänt under året. Målen för 2012 samt upplägg för att uppnå dessa.
Kommentarer
Postat av: Hanna

När fick ni till den godkända ritten? :)

2012-01-05 @ 08:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback