Katastrofalt väder

Datum ~ 2012-07-08 | Tid ~ 00:04:28
Kommentarer (0) | Allmänt
 Lördagens motionering utgick pga dåligt väder. Meddelade ägaren till G att armen tagit för mycket stryk för att jag skulle ge mig på ett till pass med den ståtliga herren. Mycket tråkigt men jag måste i detta läge prioritera min hälsa först. Hoppas att jag får möjlighet att rida honom längre fram när jag är rehabiliterad och jag får med mig sällskap så vi kan utföra ett ordentligt pass. Motioneringen av C skötte en tjej i C's stall vilket kändes skönt så min arm fick vila ordentligt och återhämta sig. Åkte ut till Hippologum för att se Intermediär klass 1 gå av stapeln. Roligt program och skickliga ryttare visade prov på både kompetens och kvalité. Pratade en längre stund med min dressyrtränare Mia som fanns på plats under dagen. Kände mig väldigt motiverad och positiv inför hösten och hoppas min tid räcker till för att träna som jag vill. Skyndade mig hemåt då vädret var under all kritik då sista ryttaren hade ridit klart.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback