Pay and Jump

Datum ~ 2012-03-19 | Tid ~ 07:54:01
Kommentarer (0) | Hoppning
Gårdagen spenderade Skilla tillsammans med Rebecca på Pay and Jump på vår förening. Klasserna som hon startade var 80cm och 90cm. Är glad att Rebecca tog sig mod att hoppa Skilla trots att dem är väldigt okända för varandra när det kommer till hoppningen. Summeringen var Rebecca var att klass 1 slutade på 8fel, Rebecca hittade inte lagom i förhållningarna och backade lite väl mycket utan att möta upp med ben. Klass två hittade dem varandra bättre och kom runt på 4fel. Rebecca uttryckte sig även om Skillas hoppteknik! Hade varit väldigt roligt att se dem på banan för att faktiskt se någon annan tävla min älskade häst, och förutom Hanna så är det ingen som hoppat Skilla - någonsin. Så fast på jobbet var moderskänslorna över min skyddsling på topp, men jag var lugn och trygg med Rebecca som pilot.

Planerna för den här veckan kommer jag publicera under dagen, sitter och slipar lite på schemat för att det ska bli så bra som möjligt. Återkommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback