Saknar min fina en dag som denna

Datum ~ 2012-03-18 | Tid ~ 14:19:34
Kommentarer (2) | Allmänt


Sitter och tittar ut på det enormt fina vädret och saknar faktiskt min fina. Som ni kanske vet så kommer Rebecca efter lite om och men tävla Skilla ikväll! Det är en pay and jump på klubben och Rebecca ska starta två klasser. 90cm och 1.00m vilket jag tycker är rätt modigt då Rebecca inte hoppat Skilla mer än en gång, och inte hoppat regelbundet på väldigt länge. Jag är dock helt säker på att det kommer gå galant bara Rebecca håller i sig och Skilla sköter sin bit av det hela. Sitter på jobbet och får tyvärr inte betvittna det vilket känns riktigt tråkigt. Men jag är helt säker på att det kommer gå galant. Min lilla tjej börjar ju faktiskt bli riktigt häst - med några undantag!

Sitter och filar lite på några veckorsplanering inför nästa tävling vilket känns väldigt roligt, men också väldigt nervöst. Nästa helg, om allt går enligt planerna ska Skilla debutera LA för första gången. Återkommer med mer information och uppdatering kring detta. Sitter även och funderar vilken färg Skilla ska få på sitt vårschabrak - eller om det rent av blir ett helt set. Dags att ta tag i saker och ting om 2012 ska bli vårat år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modigt av Rebecca!! :) Kul att höra hur det gått sen!

2012-03-18 @ 19:56:05
Postat av: Julia

hejsan, är allt bra? :)

2012-03-19 @ 12:04:41
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback