Träning ger färdighet?

Datum ~ 2012-03-28 | Tid ~ 12:49:08
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte ut till stallet mellan mina jobb under gårdagen och tiden blev väldigt knapp då jag var tvungen att jobba över. Hann ut 20min skritt med Skilla innan det var dags att åka till anläggningen för kvällens lektioner. Skilla var glad över att komma ut och skötte sig fint, skänkelvikningarna börjar faktiskt få lite kvalité!

Lektionerna gick bra, eleverna skötte sig bra, min första grupp med de yngsta tjejerna satt jag på test, och med lite vägledning löste dem uppgiften godkänt. Grupp två och tre har verkligen utvecklats och grupp 3 var en fröjd att träna.

Avslutade kvällen med jobb nr 3 där jag sköter städet på firman. Fullspäckad dag men huvudet i bitar, bit ihop eller bryt ihop. Tur min finaste gav mig en lugn stund om inte annat.

Dagens planering är hoppträning under kvällen. Känns roligt att hoppa igen efter en lyckad helg för Tomas, hoppas Skilla är laddad och att vi kan prestera väl. Fick mycket att tänka på efter sista träningen och hoppas att jag anamma detta i träningen. Återkommer efter träningen eller senast imorgon med resultat och reflektioner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback