Halvtid som dressyrsnobb

Datum ~ 2012-05-28 | Tid ~ 14:16:36
Kommentarer (2) | Allmänt
Här kommer veckans planering.
Måndag: Jogg 30min skritt och trav
Tisdag: Vila
Onsdag: Dressyrträning
Torsdag: Hoppning
Fredag: Vila
Lördag: URF 1.00m / 1.10m
Söndag: URF 1.10m
Efter helgens dressyrtävlingar måste jag erkänna att jag trivs ganska bra att klä mig som en dressyrsnobb och vara riktigt propert klädd. Känns roligt att nästa dressytävling kommer snart. Förhoppningsvis presterar vi snäppet bättre och visar våra kunskaper på ett ypperligt sätt. Tills dess ska vi hinna träna, tävla hoppning och bara njuta av tiden tillsammans.
Kommentarer
Postat av: Camilla

jag hade tänkt det, tills jag idag insåg att en galla som spökat lite har blivit hård och stor, så vi stannar hemma! eventuellt kommer jag på söndag och tittar på dock. håller tummarna för er!

2012-05-29 @ 00:10:52
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Camilla; Det lät inte alls roligt. Hoppas att Lucas återhämtar sig snabbt. Skulle vara roligt om du dyker upp på söndagen!

2012-05-29 @ 14:11:45
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback