Fullt ös medvetslös

Datum ~ 2013-12-15 | Tid ~ 20:22:25
Kommentarer (0) | Allmänt
Alla kära följare som faktiskt kikar in ofta trots mina dåliga uppdateringar, ni är för söta!
 
Jag tänker såhär, jag har ett par dagar att "blogga ikapp" innan jag beger mig på nordligare breddgrader över jul. Följade inlägg kommer att publiceras:
 
Resumé för 2013 - med och motgångar
Planer / Mål 2014
Strikt träningsupplägg för kommande säsong
 
Mitt riduppehåll ekar fortfarande på bloggen, det finns inte så mycket motivation eller ork att skriva här på bloggen när jag över huvud taget inte suttit i sadeln på över tre veckor. För en gång skulle ska jag följa min läkares rekomendationer och faktiskt inte sitta upp innan rekomenderad tid. Detta för att ge kroppen en möjlighet att faktiskt läka, återhämta sig och blir frisk - en gång för alla.
 
Målen för 2014 är stora, många men för en gång skull - rätt strukturerade. Jag har en god känsla om 2014, jag tror det kommer bli det bästa året någonsin!
 
2012 var ett år att kastas till backen, genomleva många, många motgångar. Realitycheck på den djupaste nivå
2013 bryt ut, bryt lös, kasta sig över stupet
2014 förhoppningsvis mitt år av framgång, resultat och lycka
 
Mycket som har hänt, dela ligger i bagaget, delar bearbetas i skrivandes stund, men jag ser ljust på kommander år - på alla askepter. Det känns för första gången på länge som att jag hittat rätt, vägen är fortfarande lång, men jag har nog hittat rätt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback