Organisera och flytt närmar sig

Datum ~ 2013-12-14 | Tid ~ 02:07:25
Kommentarer (0) | Allmänt
Efter många turer fram och tillbaka så är datum för flytt bestämt till 20/12. Jag åker hem till nordligare breddgrader den 19onde vilket innebär att min bästa medryttare kommer köra Skilla till anläggningen.
 
En garderob är inhandlad, i gott skick (tills den skulle plockas ut) - nu måste den reglas upp för att hålla ihop! Så kan det gå när inte haspen är på!! Men, ordning och reda är planen att vi ska ha på det nya stället.
 
Gjorde min näst sista fodring idag i mitt nuvarande stall, både positiva och negativa känslor. Det finns mycket jag kommer sakna med det nuvarande stallet. Människorna, och känslan att vara "hemma" bitvis, kommer sknas. Däremot ett kallt och "dragit" stall, kommer jag inte sakna. OM och inte TILL blir också skönt att slippa. Däremot vill jag och hoppas jag på att behålla kontakten med dem jag lärt känna i stallet. Som fina Sara sa, även om man inte klickar i stallet alltid, så kanske man klickar privat! Mycket sant, och det finns det många jag verkligen känner så för!
 
Skilla mår bättre, hon har återhämtat sig efter hennes riktiga dipp. Fodret är inte förändrat ngt den senaste tiden, och kommer förbli på samma sätt i flytten för att inte göra mer förändringar än nödvändigt.
 
Jag ser fram emot att komma igång med träning, tävling och ridning igen snart! Saknar min fuxfia!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback