Halkan sätter stopp för ordentligt motion

Datum ~ 2013-02-27 | Tid ~ 15:54:33
Kommentarer (2) | Allmänt
Under måndagen fick sig Skilla en rask promenad runt Ansmark på ca 45min. Hade fullt upp med jobb och annat fix inför födelsedagsfirande och annat. Denna vecka har helt klart gått åt motsatt riktning mot planen som gjordes för veckan. Halkan är ett faktum och traktbrodd är helt klart ingen hit när vi har isbana. Vägen mot skogen är värst, och väl i skogen sjunker vi igenom och tar oss ingenstans. Försöker mig på att låna en bil under torsdagen för att rida igenom Skilla i ridhus inför helgens tävling. 
 
Ibland älskar man verkligen väderomslag, detta är inte ett av dessa tillfällen.
Kommentarer
Postat av: Anna

Så känner jag med, svårt att rida ordentligt och surt om man inte kommer in i något ridhus i rimlig tid...

Svar: Vi ska halka oss till ridhuset ikväll. Men det lär väl vara ett helt projekt och avslutas kring midnatt.
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-28 @ 07:06:07
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Sofie

Lycka till skeden!! :D jag kommer inte kunna se er men håller mina tummar! :)

Svar: Tack - lite sent svar men tack! :)
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-28 @ 18:32:46
URL: http://S0fiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback