Planering v.8

Datum ~ 2013-02-18 | Tid ~ 17:33:58
Kommentarer (3) | Allmänt
Måndag: Lösgörande arbete alla gångarter
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Intervallträning
Torsdag: Dressyrtrim
Fredag: Dressyr i ridhuset
Lördag:
Söndag:
 

Här kommer veckans planering. Under torsdagen och fredagen ska även valacken dressyrtrimmas. Hur Skilla kommer motioneras under helgen är fortfarande oklart på grund av hundtävlingar och födelsedagsfirande. Återstår att se hur planeringen för helgen ska gå i lås. 
 
Skilla är anmäld till två tävlingar innan flytten norrut. Kommer även ha möjlighet att tävla valacken vid ett dressyrtillfälle vilket käns väldigt roligt.
Kommentarer
Postat av: Åse

Flytten norrut??? Skilla, eller ni båda? Vad händer?

Svar: Jag kommer spendera en del av våren uppe i Boden, därefter vet jag inte riktigt vart jag hamnar eller om jag kommer tillbaka till Umeå. Skilla kommer följa med halvvägs upp och stanna i Skellefteå under tiden jag utbildar mig.
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-18 @ 22:13:25
URL: http://teamtoyra.se/?page_id=64
Postat av: Emelie

Vad i hela friden ska du göra i Boden av alla ställen?? Vet du hur långt det är dit?

Svar: Utbilda mig till väktare är planen! Inte alls speciellt långt, kör man tur retur till Skåne ensam klarar man boden i ett ryck!
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-19 @ 13:33:53
URL: http://quais.blogg.se
Postat av: Emelie

Aha! Min ena lillasyster har funderat på den utbildningen, blir kul att höra vad du tyckte om den!
Självklart klarar du körningen och nu slipper du ju den hemska vintern där :)

Svar: Oh spännande ska helt klar recensera utb så kanske jag kan rekommendera eller inte när den är slutförd. Har hört flera som är super nöjda och har fått riktigt bra med jobb tack vare den så hoppas på samma flyt!
Har dem ingen vinter kvar?! Har ställt in mig på mera kyla och massvis med kläder. Stackars lilla Yanti bara.
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-20 @ 16:46:51
URL: http://quais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback