Bildbomb

Datum ~ 2013-07-20 | Tid ~ 17:22:48
Kommentarer (4) | Dressyr
Här kommer några bilder från vårt senaste dressyrpass. Det finns så extremt mycket vi måste jobba vidare på. Prio ett framöver när vi leker dressyrekipage är att göra något åt min katastrofala sits. Med S ska vi jobba med att få fram nosen och hitta lite mer egen bärighet. Förhoppningsvis faller de bitar som fattas på plats inom en snar framtid med en genomtänkt planering och korrekt utförande.
Jag måste dock erkänna att även om vi inte är framme vid vårt mål så älskar jag varje sekund jag har med min fantastiska häst. Alla bilder är copyright!
 
Kommentarer
Postat av: Malin med tammuz

Himmel vad hon biffat på sig! :-)

Svar: Lite biffigare har hon nog blivit (!) Men det är mycket kvar innan hon är färdig i kroppen. Känns roligt att det börjar synas lite resultat för känns gör det verkligen. Tack Malin !
hoppbloggen.blogg.se

2013-07-20 @ 18:28:01
Postat av: Anonym

Fina bilder på vackert ekipage :)

2013-07-21 @ 15:12:23
Postat av: Anna

Snygga :)

2013-07-21 @ 15:49:41
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: JennyM

Fina ni är :)

2013-07-22 @ 00:23:03
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback