Falsterbo Horse Show

Datum ~ 2013-07-11 | Tid ~ 11:52:00
Kommentarer (0) | Allmänt
Under det senaste åren har jag besökt Falsterbo Horse show. Delvis för inspiration och motivationsboost. Men även för att andast hästar på elitnivå, mingla bland andra hästnördar och självklart för den fantastiska shoppingen. Detta år, närmare än någonsin och bosatt i Stockholm hindrar jobb mig från denna fantastiska möjlighet att finnas på plats för denna magnifika tillställning. För er som finns på plats - min avund är enorm!
(Bild från förra årets bilfärd från Umeå-Falsterbo endast för detta event)
 
Vi har svenska eliten på plats och även sverige representerat i laghoppningen med nio deltagande lag.
 
Med Sylve Söderstrand som förbundskapten och ansvarig för den svenska laguppställningen är dessa ryttare utvalda att försvara Sverige i nationshoppningen.
Emma Emanuelsson - Titan
Jens Fredricson - Lunatic
Malin Baryard Johnsson - Baltimore 1178
Peder Fredricson - H&M Cash in 
och världs ettan
Rolf-Göran Bengtsson med Cassall Ask
 
Nationshoppningen rids på fredag med start 14:30 - jag vet att jag kommer göra mitt yttersta för att se Sverige kämpa om guldet i nationshoppningen. Direktsänningen startar 14:25
 
Lagen som Sverige kommer möta är: Danmark, Frankrike, Tyskland, Italien, Holland, Schweiz, Spanien och Ukraina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback