Livskvalitét

Datum ~ 2013-07-15 | Tid ~ 19:12:40
Kommentarer (3) | Allmänt
Åkte ut till stallet på förmiddagen och fick bästa tänkbara sällskap med mig. Fantastiskt väder och en lättare joggingtur efter gårdagens hoppning.

Fick låna Hackamore för att verkligen jobba lösgörande och kravlöst. Tidigare har Skilla inte riktigt accepterat trycket men bitvis varit kalasfin på detta alternativ.

Skrittade och travade runt slingan och avslutade med galoppjobb på banan då Skilla hade en hel del åsikter under passet. Avslutade med en mjuk, avspänd och nöjd dam.

l

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej :)
Jätteroligt att du tittade in :) hoppas du gör det fler gånger ;)

Din blogg verkar supermysig, massa smått och gott.

Det var verkligen en utav mina bästa veckor någonsin. Det var inte alls jobbigt och jag var ledig en hel del :) kan verkligen rekommendera det!! Falsterbo levererade verkligen :))

2013-07-15 @ 22:52:08
URL: http://icusen.blogg.se
Postat av: Erica

Hej :)
Jätteroligt att du tittade in :) hoppas du gör det fler gånger ;)

Din blogg verkar supermysig, massa smått och gott.

Det var verkligen en utav mina bästa veckor någonsin. Det var inte alls jobbigt och jag var ledig en hel del :) kan verkligen rekommendera det!! Falsterbo levererade verkligen :))

Svar: Det kommer jag säkerligen göra! Har lite begränsat med uppkoppling men när tillfället ges brukar jag följa dem som är duktiga på skriva och har intressanta inlägg.
Satsar på att vara en av dem nästa år :)
hoppbloggen.blogg.se

2013-07-15 @ 22:52:38
URL: http://icusen.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot

SV: Tackar! Rosa är så himla fint, så även fast jag har en valack så kan jag inte hålla mig borta ;)

Svar: Vet du vad? Jag tycker du gör helt rätt. En skönhet klär i allt :)
hoppbloggen.blogg.se

2013-07-16 @ 12:26:06
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback