Medryttare

Datum ~ 2013-07-19 | Tid ~ 01:00:47
Kommentarer (2) | Allmänt
Här kommer inlägget som jag tidigare försökte publicera gällande medryttare. Det får bli ett nytt inlägg, och ny text då den gamla raderades i och med bloggstrulet.
 
Flytten från Umeå innebär inte bara att jag lämnade min hemmaklubb, mitt intrsuktörsjobb, mina elever, träningskamrater, tränare och liknande förutom allt på den privata sektorn (vänner, familj osv, osv). Den största förlusten jag märker med flytten är - medryttare.
 
Under mina år med Skilla har jag endast låtit två personer rida Skilla regelbundet. Kanske har det varit egoistiskt men jag är så rädd för att något blir fel och att jag inte kan reparera en eventuell skada på en så känslig häst. Två personer som fått mitt förtroende att rida, sköta, träna och tävla mitt hjärta är båda mina elever och extremt skickliga ryttare i ung ålder. Om ni läser detta - ni är saknade och var ovärderliga under vår tid i Umeå.
 
Till Skilla söker jag en medryttare som är trygg, lugn och klarar av känsliga hästar. Medryttaren kommer få möjlighet att rida / sköta Skilla samt stallet 1-2 dagar i veckan min lugna vecka och 2-3 dagar i veckan när jag jobbar natt. Jag söker en medryttare som kan sköta dressyrjobbet samt uteritter och liknande. Hoppningen föredrar jag att sköta själv, vid  undantagsfall kan detta diskuteras om kemi stämmer. En ansvarsfull ryttare med mycket känsla och kompetens sökes. Referenser krävs. Stämmer allt finns möjlighet att träna samt eventuellt möjlighet att tävla dressyr om det ej krockar med mina tävlingar. PM'a vid intresse. Med dessa förmåner utgår givetvis en kostnad.

Annons finns ute på hastnet för vidare kontakt eller information.
Kommentarer
Postat av: Julia Wesén Cosmo- ponnydressyr på Elit nivå

gud vad roligt att du tycker det! tack detsamma :D

2013-07-19 @ 17:11:05
URL: http://juliawesen.se
Postat av: Minette

<3

2013-07-20 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback