Morgonstund har guld i mun

Datum ~ 2013-07-01 | Tid ~ 20:25:13
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte ut tidigt till stallet för att morgonfora samt släppa ut hästarna efter nattpasset på jobbet. Finaste Skillan var så snygg och glad att se mig trots tidigt på morgonen. Pussade lite snabbt på henne innan det var dags att kasta ut odjuren. Har äntligen hittat ett system som gör att fodringen flyter på smidigt och att det inte går massa onödig tid.
 
Under morgondagen kommer jag eventuellt få möjlighet att vaccinera Skilla på eftermiddagen. Är så fallet kommer jag rida ett pass på banan tidigt för att sedan vaccinera. Lyckas jag med detta kommer onsdagen och torsdagens pass kastas om något och jag kommer jogga lungt alla gångarter istället. Fokus kommer då ligga på övergångar och rakriktning samt jobba vidare med ryggningarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback