Sista veckan på hemmaplan

Datum ~ 2013-03-04 | Tid ~ 18:06:53
Kommentarer (3) | Allmänt
Här kommer sista veckans planering innan jag och Skilla åker norrut.
 
Måndag: Vila
Tisdag: Hoppträning Rindi / Skilla
Onsdag: Dressyträning för Minette och Mia - Dressyrträning med Skilla
Torsdag: Intrevallträning Ansmark
Fredag: Tävlingsförberedelser samt packning Vila
Lördag: URF 1m/ 1.10m
Söndag URF 1.10m
 
Känns konstigt att packa ihop och flytta norröver, även om det bara är en kortare period känns det helt klart läskigt. Att dessutom lämna bort sin häst och inte få snusa häst varje dag känns riktigt läskigt.
 
Jag vet däremot att Skilla kommer ha det kalasbra och jag kommer foksuera på att komma i form via gym och andra träningsformer tills vi kommer hemåt igen. Kommer även jobba på att övertala S att blogga under Skillas vistelse norröver. Så gästbloggande kan helt klart förekomma under tiden jag inte har Skilla. 
 
Blandade känslor, men är helt säkert på att det blir bra. Även om hjärtat värker.
 
Kommentarer
Postat av: jenny

Spännande =) vad ska du göra, jag har tydligen missat det =)

Svar: Jag var uppe i Boden på utbildning som väktare i 6 veckor. Snabba ryck då jag nu befinner mig på sydliga breddgrader (läs stockholm)
hoppbloggen.blogg.se

2013-03-04 @ 18:55:15
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skeden!
Vad är det som händer? Ska du flytta, nu hänger jag inte alls med!!

Svar: Bosatt i Stockholm sedan 1juni!
hoppbloggen.blogg.se

2013-03-11 @ 11:02:46
URL: http://s0fiie.blogg.se
Postat av: Matilda

Men var ska ni någonstans? Lycka till i vilket fall. :)

Svar: Vi har flyttat till Stockholm nu, under våren var Skilla i Skellefteå i 6 veckor när jag var på utbildning i Boden.
hoppbloggen.blogg.se

2013-03-19 @ 09:03:07
URL: http://chokladhallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback