Viktigt att matcha och se proper ut

Datum ~ 2013-10-03 | Tid ~ 17:25:59
Kommentarer (0) | Allmänt
Idag kommer ingen publicering om "dagens ridpass" ej heller imorgon då medryttaren rider. Av hennes planer att avslöja så blir det uteritt idag och dressyträning under morgondagen för min gamla ridlärare! Jag ska göra mitt bästa för att dyka upp och dokumentera träningen imorgon. Lyckas jag med detta lovar jag en bildbom på finaste S och Madde!
 
Morgonen startade tidigt med morgonfodring, därefter någon timmas powernap, lite shopping och grunden till dagens kost planerad. För er som känner mig väl vet ni att jag alltid har många bollar i luften och trots att jag bitvis jobbar lite finns det inte mycket lugn och ro.
 
Träning och kosten har varit till och från under hösten, jobb, förkylningar, tidsbrist och bristande motivation har varit anledningarna till att min septemberstart dalade ut fort. Som vanligt helt enkelt, livet kom emellan och bygger på en massa ursäkter. SÅ! Nya tag från och med idag, jag hoppas för både min kropp och min hälsas skull samt min utveckling som ryttare får det den förtjänar. Alltså, ett noga uträknat kost och träningsschema som jag lyckas hålla för maximala resultat. Tidspress har även kommit på det hela då vissa saker kommer förändras under hösten och det är viktigt att jag har en god fysik innan.
 
Jag och Madde var överrens tillsammans med Mitra om att Skilla och Madde måste matcha för morgondagens träning. Det är inte bara på tävling man måste tänka till och se proper ut. All arrangerad träning eller där det finns möjlighet för dokumentation ska visas från en proffsig sida och med en god tanke!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback