Banskiss

Datum ~ 2013-09-30 | Tid ~ 17:24:00
Kommentarer (0) | Allmänt
Här kommer bansissken från 1.15m 
Banan var relativt trevlig att rida på, lite kort anridning till 1an för optimalt flyt. Hade önskat en mer inbjudande sväng för optimal start.
 
 
Bansiss från 1.20m
Samma sak som i 1.15m klassen så stod inte 1an på ett riktigt bra ställe. I denna klass blev det väldigt tydligt då Skilla redan i fattningen stod emot. Hade det funnits plats hade jag valt att lägga en volt och korrigera hennes attityd och inställning. Tyvärr stod flaggern och startlinjen så pass till att detta inte gick göra i galopp och därför valde jag att strunta i det hela. Med facit i hand var det ett väldigt dåligt beslut.
 
Hädanefter, förhoppningsvis på våra mer framgångrika starter och tävlingar ska jag försöka publcera banskissen redan när jag går banan för att bloggen ska får mer "live update". Nu har vi endast en tävling kvar inplanerad men förhoppningsvis blir det en bra sådan. Jag jobbar med det mentala och hoppas vi är tillbaka till på söndag - tillsammans!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback